fbpx

תנאים כלליים מיוחדים

  1. מומלץ מאוד לקרוא בעיון את תכנית הטיול המלאה כפי שפורסמה באתר
  2. מפגש קבוצה – מפגש קבוצה ייערך בסמוך ליציאה לטיול ויכלול סקירה כללית על מסלול הטיול, תיאום ציפיות וקבלת מידע משלים, ההשתתפות במפגש אינה חובה אך מומלצת מאד.
  3. דרכונים ואשרות-יש  להחזיק בדרכון תקף ל-6 חודשים לפחות מיום החזרה לארץ.
  4. אשרת כניסה "ליעד ביניים" – באחריות המטייל להנפיק אשרות כניסה במקרה של טיסה דרך יעד ביניים.
  5. מטיילים בעלי דרכון זר אחראים לברר בשגרירות המדינה שהנפיקה את הדרכון אם חלים עליו תנאים אחרים או אם קיימים לגביו דינים מיוחדים. על מטייל המשתמש בדרכון זר במהלך הטיול, חלה אחריות קונסולרית של המדינה שהנפיקה את הדרכון.אזרח ישראלי חייב להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד, גם אם הוא מחזיק באזרחות נוספת. בדיקת תוקף הדרכון, והוצאת ויזה להודו באחריות המטייל.
  6. ביטוח – חובה לקיים פוליסת ביטח רפואי מתאימה לסוג הטיול אילו נרשמת, כולל ביטוח ביטול ו/או קיצור נסיעה, הטסה רפואית וחילוץ, וכל ההרחבות הנדרשות, מומלץ לרכוש ביטוח מיד עם ההרשמה לטיול, כדי להיות מכוסים במקרה של ביטול. מומלץ לבחור פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת החזר מלא בגין ביטול השתתפות בטיול 
  7. לנוחיותך מצורף  קישור לעריכת ביטוח   * יש לציין כי רוב הפוליסות מאוד דומות ואנו ממליצים ללקוחותינו  לערוך ביטוח בחברה שהם מוצאים לנכון.
    • תביעת ביטוח-לתביעת פיצוי ביטוחי בגין אי הגעת מטייל לטיול ו/או הפסקת טיול עקב מחלה, פציעה, בעיה אישית או כל סיבה אחרת, יש לפנות ישירות לחברת הביטוח.
  8. בריאות-יש להתייעץ עם מרפאת מטיילים ו/או לשכת הבריאות המחוזית ו/או רופא משפחה כחודש לפני היציאה לטיול לקבלת מידע והנחיות לגבי חיסונים, תרופות והמלצות להתנהגות בריאותית
  9. שינוים-עקב אופייו המיוחד של הטיול והיעד, יתכנו שינויים במסלול ובביקור באתרים השונים, בהתאם לנסיבות, אקלים ושיקולים אחרים. נעשה הכול לקיים את המסלול כמתוכנן, אך קיימת אפשרות לביצוע שינויים במקרה הצורך, לפני היציאה ובמהלך הטיול, בנוסף קיימת אפשרות לשינויים של הרגע האחרון מטעם חברות התעופה או גורמי תיירות ואחרים עלולים להתבצע זמן קצר לפני היציאה ולגרום לשינוי בתכנית הטיול. במקרה שהשינוי יגרום לתוספת/הפחתת עלויות, יחויב/יזוכה המטייל בהפרש. ביטול הטיול מצד טיולים אחרים – במקרה של ביטול הטיול מצד טיולים אחרים יוחזרו כל התשלומים למטייל באותו האופן בה שילם המטייל.
  10. בתי מלון – ביעדים מיוחדים הקריטריונים לדירוג בתי מלון אינם חופפים את המקובל במערב. וייתכן שרמת המלון תהיה נמוכה מהמצופה על פי דירוגו. ויתכנו הבדלים ברמת החדרים באותו מלון. חדר ליחיד הוא לעתים קטן מחדר זוגי. שעת הכניסה לבתי המלון היא בדרך כלל 15:00 ושעת העזיבה היא 11:00. הקצאת החדרים היא באחריות בית המלון חלק מבתי המלון מספקים מיטות נפרדות בלבד. לא ניתן להבטיח הימצאות מיטה זוגית בחדר.
  11. ימי הטיול מספר ימי הטיול נקבע על בסיס לוחות זמנים של חברות התעופה וכולל את יום היציאה מהארץ ואת יום החזרה לארץ, גם אם ימים אלו אינם כוללים סיורים או ביקורים.
  12. שינויים-שינויים שייעשו ע"י חברות התעופה לאחר פרסום הטיול ושינויים לא צפויים במועדי הטיסות יכולים להביא לשינויים באורך הטיול ובתכנית הטיול. אם עקב השינויים ישתנו עלויות הטיול יעודכן מחיר הטיול והמטייל יחויב בתוספת המחיר.
  13. חדר ליחיד מחיר הטיול מבוסס על לינה בחדר זוגי, ולינה ליחיד בחדר כרוכה בתוספת תשלום. מטייל שמעוניין בשותף או שותפה לחדר נדרש לציין זאת, אם לא יימצא שותף, יחויב המטייל בתוספת מחיר ליחיד. במקרה שאחד השותפים ביטל את השתתפותו לפני היציאה לטיול, יחויב השותף שביטל בעלות התוספת שנדרש לשלם השותף שנשאר יחיד עקב הביטול.
  14. תשלומים
  15. מחיר הטיול הוא כפי שפורסם באתר החברה וכפוף לשינויים מעת לעת בהתאם לעדכונים מספקי המשנה, חברות התעופה, בתי מלון, ונותני שרות אחרים, ויקבע סופית בזמן הרישום לטיול. (בד"כ המחיר יהיה גבוה יותר ככול שמועד הטיול מתקרב). המחיר כולל את כרטיסי הטיסה, שרותי הקרקע וכל המצוין בדף הטיול. 
  16. תשלום ראשון – עם ההרשמה לטיול תשלום מקדמה ע"ס 1500 ש"ח המקדמה לא תוחזר במקרה של ביטול הטיול ע"י המטייל פחות מ 90 יום לפני מועד היציאה
    תשלום שני – לתשלום עד 90 יום לפני מועד היציאה לטיול
    תשלום שלישי – (היתרה) עד 45 יום לפני מועד היציאה של הטיול.

אופן התשלום – ניתן לשלם במט"ח או בשקלים לפי שער העברות הגבוה כפי שמפורסם בבנק הפועלים ביום התשלום, אפשר לשלם בהמחאות, בהעברות בנקאיות, באשראי או במזומן, העברה בנקאית תתבצע לחשבון 52667 סניף 26 בנק דיסקונט.

דמי ביטול ליעדים מיוחדים – חשוב לדעת בגלל יחודו של היעד ותשלום מוקדם עבור אשרות כניסה, שרותי קרקע, טיסות פנים וכד'. יחולו דמי ביטול מיוחדים. 

המבטל השתתפותו 90 עד 65 ימי עבודה ממועד היציאה יחויב ב 650$ דמי ביטול
המבטל השתתפותו 64 עד 30 ימי עבודה ממועד היציאה יחויב ב 2400$ דמי ביטול
המבטל השתתפותו 29 עד 15 ימי עבודה ממועד היציאה יחויב ב 3600$ דמי ביטול
המבטל השתתפותו 14 וים ועד מועד היציאה יחויב ב 100% דמי ביטול 
* בנוסף לדמי ביטול אלה יתווספו דמי ביטול של חברת התעופה על פי מדיניותם

*בכל מקרה של ביטול חברת טיולים אחרים תעשה את המקסימום האפשרי להשיב ללקוחותיה את כספם, אבל חשוב לדעת כי חברת טיולים אחרים היא  "אינטגרטורית"  הרוכשת שירותים מספקים בחו"ל, כגון: בתי מלון, תעופה, תחבורה ועוד', ולספקים אלה מדיניות ביטולים עצמאית ולא תמיד ניתן יהיה להשיב את הכסף ששולם.

ימי עבודה: א'- ה', לא כולל ימי שישי, שבת וחגים

עם ההרשמה מומלץ לרכוש ביטוח רפואי ומטען, המכסה ביטול מסיבה רפואית.    

במקרה של איחורים או שינויים של הרגע האחרון בזמני הטיסות, נפעל למציאת פתרונות הולמים ומידיים, אך לא נהיה אחראים לעלויות נוספות באם יחויבו. העלות תהיה על חשבון המטייל ו/או חברת הביטוח שלו. מטיילים אשר לא יטוסו עם הקבוצה, לא יהיו זכאים ללינות, או לזיכויים בגין לינות.

שונות מטייל אשר התנהגותו או מצבו הרפואי או הנפשי עלולים לפגוע בשאר המשתתפים ו/או בעצמו ו/או אשר לא מאפשר המשך טיול יחד עם יתר חברי הקבוצה. במקרה כזה, על המטייל לשאת בעלויות פינויו ו/או הבאתו לארץ. במקרה כזה, לא תוחזר עלות הטיול ו / או חלקו.י.

אנו שומרים את הזכות לבטל או לערוך שינויים במסלול הטיול על פי שיקול דעת מקצועי, לפני הטיול ובמהלכו, עקב סיבות שאינן תלויות, כגון שביתות, מזג אוויר ופגעי טבע, התרעות, הנחיות של סוכנים מקומיים או של רשויות מוסמכות, מגיפות, סכנות ביטחוניות וכל סיבה אחרת. שיקול דעת בנושא זה, לרבות שינויים מהותיים, הוא בלעדי ומוחלט. במקרה של שינויים בתוכנית מסיבות שאינן תלויות כאמור, לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם לנוסע עקב שינויים אלה, לרבות אכזבה, מפח נפש או אי נעימות, ולא תהיה חובה להחזר כספי מלא או חלקי בגין שינויים אלה

תפריט נגישות

חזרה למעלה

שלב 2- תשלום מאובטח

לאחר התשלום ישלח אימייל עם הנחייה להמשך

למידע נוסף